Fandom

Naruto Wiki

Uwolnienie Yang

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ikona Natury Yang.svg

Uwolnienie Yang (陽遁, Yōton) to techniki, oparte na energii fizycznej, regulującej witalność, które mogą być wykorzystana do ożywienia formy. W połączeniu z Uwolnieniem Yin, umożliwia korzystanie z Uwolnienia Yin-Yang.[1] Uwolnienie Yang jest przedstawione jako biała czakra w mandze a w anime jako niebieska. Moc Yang Sześciu Ścieżek reprezentowana jest przez oznaczenie przypominające słońce na prawej dłoni użytkownika.

Controlled Form Naruto.png

Naruto w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, używając czakry Yang Kuramy.

Natury Yin i Yang po raz pierwszy zostały wspomniane przez Yamato podczas treningu transformacji natury Naruto.[2]

Uwolnienie Yang jest częścią czakry Ogoniastych Bestii. Podczas Ataku Dziewięcioogoniastego na Konohę, Minato Namikaze użył Stylu Pieczętowania Ośmiu Trygramów do zapieczętowania czakry Yang Dziewięcioogoniastego w Naruto.[3] Ilekroć Naruto jest w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, techniki Uwolnienia Drewna reagują na właściwości witalne czakry Yang i dojrzewają w dorosłe drzewa w ciągu kilku sekund, poprzez kontakt albo bliskość.[4] Ma także ten sam efekt na Białego Zetsu, którego geny podobne są do tych roślin.[5] Technika Wielu Rozmiarów klanu Akimichi również opiera się na Uwolnieniu Yang.

Ciekawostki

Źródła

  1. Naruto rozdział 510, strony 11-12
  2. Naruto rozdział 316, strona 9
  3. Naruto rozdział 370, strony 12-13
  4. Naruto rozdział 505, strona 8
  5. Naruto rozdział 545, strona 14

Więcej w Fandom

Losowa wiki