FANDOM

Ikona Natury Yang.svg

Uwolnienie Yang (陽遁, Yōton) to techniki, oparte na energii fizycznej, regulującej witalność, które mogą być wykorzystana do ożywienia formy. W połączeniu z Uwolnieniem Yin, umożliwia korzystanie z Uwolnienia Yin-Yang.[1] Uwolnienie Yang jest przedstawione jako biała czakra w mandze a w anime jako niebieska. Moc Yang Sześciu Ścieżek reprezentowana jest przez oznaczenie przypominające słońce na prawej dłoni użytkownika.

Controlled Form Naruto.png

Naruto w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, używając czakry Yang Kuramy.

Natury Yin i Yang po raz pierwszy zostały wspomniane przez Yamato podczas treningu transformacji natury Naruto.[2]

Uwolnienie Yang jest częścią czakry Ogoniastych Bestii. Podczas Ataku Dziewięcioogoniastego na Konohę, Minato Namikaze użył Stylu Pieczętowania Ośmiu Trygramów do zapieczętowania czakry Yang Dziewięcioogoniastego w Naruto.[3] Ilekroć Naruto jest w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego, techniki Uwolnienia Drewna reagują na właściwości witalne czakry Yang i dojrzewają w dorosłe drzewa w ciągu kilku sekund, poprzez kontakt albo bliskość.[4] Ma także ten sam efekt na Białego Zetsu, którego geny podobne są do tych roślin.[5] Technika Wielu Rozmiarów klanu Akimichi również opiera się na Uwolnieniu Yang.

Ciekawostki

Źródła

  1. Naruto rozdział 510, strony 11-12
  2. Naruto rozdział 316, strona 9
  3. Naruto rozdział 370, strony 12-13
  4. Naruto rozdział 505, strona 8
  5. Naruto rozdział 545, strona 14

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Uwolnienie Yang

  • Medyczne ninjutsu a uwolnienie Yang.

    2 wiadomości
    • Czy to nie jest przypadkiem tak, że medyczne ninjutsu, jest używane za sprawą uwolnienia Yang? Dlaczego tak sądzę. 1. Nawet na tej w...
    • Można tak sądzić, lecz żadne źródła nie potwierdzają, że medyczne ninjutsu ma coś wspólnego z Uwolnieniem Yang.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki