Fandom

Naruto Wiki

Uwolnienie Yin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ikona Natury Yin.svg

Uwolnienie Yin (陰遁, Inton) to techniki, oparte na energii duchowej, która reguluje wyobraźnię, może być używana do tworzenia formy z nicości. W połączeniu z Uwolnieniem Yang, umożliwia korzystanie z Uwolnienia Yin-Yang.[1] Uwolnienie Yin jest przedstawione jako czarna czakra w mandze a w anime jako czerwona. Moc Yin Sześciu Ścieżek reprezentowana jest przez oznaczenie półksiężyca na lewej dłoni użytkownika.

Natury Yin i Yang po raz pierwszy zostały wspomniane przez Yamato podczas treningu transformacji natury Naruto.[2] Podczas walki z Tayuyą, Shikamaru Nara zauważył, że jej duchy składał się dużej ilości energii duchowej i małej ilości energii fizycznej oraz zauważył, że, podobnie jak on, wykorzystywała specjalną czakrę podczas walki. Według Drugiego Mizukage, genjutsu podlega kategorii Uwolnienia Yin.

Uwolnienie Yin jest częścią czakry Ogoniastych Bestii. Podczas Ataku Dziewięcioogoniastego na Konohę, Minato Namikaze użył Pieczęci Trawiącego Demona Śmierci do zapieczętowania czakry Yin Dziewięcioogoniastego w sobie.[3] Po wskrzeszeniu przez Orochimaru, Minato mógł korzystać z Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego.

Uwolnienie Yin może być stosowane ofensywnie w połączeniu z senjutsu.[4] Jednakże nie wiadomo, jaką dokładnie rolę spełnia Uwolnienie Yin we wspomnianej technice.

Źródła

  1. Naruto rozdział 510, strony 11-12
  2. Naruto rozdział 316, strona 9
  3. Naruto rozdział 370, strony 12-13
  4. Naruto rozdział 674, strona 1

Więcej w Fandom

Losowa wiki