Fandom

Naruto Wiki

Watari Ninja

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Watari Ninja

(渡り忍者, Watari Ninja)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 164
Występuje w Tylko Anime

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie

Watari Ninja (渡り忍者; dosł. „Wędrujący Ninja”) jest to mała grupa Poszukiwanych Ninja, prowadzona przez Hōkiego. Większość członków nosiło maski, aby ukryć swoją tożsamość.

Przeszłość

Grupa ta długi czas wędrowała z miejsca na miejsce w poszukiwaniu technik, które mogą skopiować. W pewnym momencie Hōki zdecydował, że jego klan potrzebuje miejsca do osiedlenia się. W tym celu udał się do Kraju Ptaków, jako „Moso”, stał się doradcą daimyō, Ōwashiego. Wkrótce Hōki zamordował daimyō Kraju Ptaków.

Część I

Misja Eksterminacji Przeklętego Wojownika

Nowy daimyō, Sagi (który później okazuje się być siostrą Sagiego, Toki) przebrał się za Przeklętego Wojownika, by pomścić ojca. Moso wysłał swojego asystenta i przyjaciela z dzieciństwa, Chishimę, by poprosił Konohę o pomoc. Zadanie zostało przypisane Naruto, Nejiemu i Tenten. Po przybyciu do Kraju Ptaków zespół Konohy zorientował się, że realnym zagrożeniem są Watari Ninja. Członkowie grupy, Hokushin i Nagare zaatakowali zespół technikami, które skopiowali od innych ninja. Obaj członkowie Watari Ninja zostali pokonani przez Kakashiego, który przybył, by pomóc shinobi Liścia. Naruto pokonał Hōki, wykorzystując Uzumaki Naruto Rendan. Hōki zostaje przekazany w ręce Toki, a Naruto wyciągnął wniosek, że powinien zostać zmuszony do pokuty za to, co zrobił.

Umiejętności

Mimo że skopiowali wiele technik, to kopie te były słabsze od techniki kopiowanej np. Hōki w Kuchiyose no Jutsu został uruchomiony przez projektor. Używał również strun, by ukazać, że wróg znalazł w technice klanu Nara, a mianowicie Kagemane no Jutsu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki