FANDOM

Wejście: Naruto Uzumaki!

Naruto ukrywający się.jpg

(参上!うずまきナル, Sanjō! Uzumaki Naruto!)

Dane Odcinka

Następny Nazywam się Konohamaru!
Wątek Prolog — Kraj Fal
Manga 1

Emisja

Japonia 3 października 2002

Debiut

Postacie

BekkōChōji AkimichiGamabuntaHinata HyūgaHiruzen SarutobiIbaraIno YamanakaIruka UminoIwana AkameKiba InuzukaKuramaMinato NamikazeMizukiNaruto UzumakiSakura HarunoSasuke UchihaShikamaru NaraShino AburameTsubakiYajirobee

Jutsu

Bunshin no JutsuHakke no Fūin ShikiHenge no JutsuKage Bunshin no JutsuKakuremino no JutsuOiroke no JutsuShishō FūinShunshin no JutsuTajū Kage Bunshin no Jutsu

Narzędzia

Kamizelka ShinobiKunaiOchraniacz na CzołoShurikenZwójZwój Pieczęci

Wejście: Naruto Uzumaki! (参上!うずまきナル, Sanjō! Uzumaki Naruto!) jest 1. odcinkiem anime Naruto.

Streszczenie

12 lat wcześniej Ogoniasta Bestia znana jako Dziewięcioogoniasty zaatakowała wioskę Konohagakure. Wielu shinobi walczyło z bestią, ale zostali wszyscy pokonani i zabici. Na szczęście, wioska została ocalona, gdy jej lider Czwarty Hokage, zapieczętował bestię w niemowlęciu kosztem własnego życia. W teraźniejszości Naruto Uzumaki jest dowcipnisiem, który ciągle powoduje problemy w swojej wiosce. Jest w stanie  nawet pomalować twarze hokage na Skale Hokage . Wielu mieszkańców go nie znosi. Nie ma rodziny ani przyjaciół. Uważa, że jest świetnym shinobi, ale nie potrafi używać nawet podstawowych technik takich jak Bunshin no Jutsu. Pomimo to jego marzeniem jest zostanie Hokage. Naruto oblewa egzamin. Mizuki namawia Irukę, aby ten przepuścił Uzumakiego, jednak ten się nie zgadza. W tajemnicy przed innymi Mizuki rozmawia z Naruto. Podpowiada mu, aby zabrał pewien zwój, a po nauce technik w nim opisanych na pewno zda test. Naruto kradnie zwój, który jest w posiadaniu Trzeciego Hokage i chce trochę potrenować technikę zapisaną w zwoju w miejscu, które wskazał mu Mizuki. Na ratunek przybywa mu mistrz Iruka i wtedy Naruto dowiaduje się prawdy o Mizukim. Iruka zostaje zraniony przez Mizukiego. Młody Uzumaki odkrywa wtedy, że ma w sobie zapieczętowanego Lisa o Dziewięciu Ogonach. Aby powstrzymać Mizukiego Naruto po raz pierwszy używa Taju Kage Bunshin no Jutsu i tym samym pokonuje go. Po walce Iruka wręcza Naruto opaskę ninja mówiąc, że zostaje geninem.

Ciekawostki

  • We wszystkich dubbingach tego odcinka ninja w scenie ataku Dziewięcioogoniastego zostali wymodelowani tak, by nie było na nich krwi. W oryginalnej wersji krew jest pokazana, ponieważ w Japonii nie ma ograniczeń wiekowych.
  • W anime podczas testu jutsu przemiany koło Naruto stoją Shikamaru, Ino i Sakura, a w mandze trzej nienazwani studenci.
  • Ten odcinek nie posiada normalnego openingu, zostaje jedynie pokazana pogoń za Naruto z muzyką w tle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki