Fandom

Naruto Wiki

Wodospad Prawdy

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wodospad prawdy.png

Wodospad Prawdy

Wodospad Fałszu i Prawdy (真実の滝, Shinjitsu no Taki) ulokowany jest na Żółwiej Wyspie. Killer B szkolił tam swoją kontrolę nad Ośmioogoniastym. Motoi powiedział Naruto aby usiadł na platformie u podstawy wodospadu i zamknął oczy. Siedząc przed wodospadem i koncentrując się można wejść do świata własnego umysłu. Wtedy wodospad staje się lustrem, które ukazuje odbicie osoby siedzącej- jej prawdziwe oblicze.

Wnętrze

Po przejściu przez wodę naszym oczom ukazuje się świątynia w której ćwiczy się kontrolę nad swoją Ogoniastą Bestią. Świątynia jest dużym pomieszczeniem w którym znajdują się posągi ludzi bez głów (Killer B żartobliwie twierdzi że to są ci którym nie udało się opanować Ogoniastej Bestii, tak jak posągi żab na Górze Myōboku). Na ogromnej ścianie widnieje płaskorzeźba przedstawiająca dwu i ośmio-ogoniastą bestię. B mówi że trenował tu swoją kontrolę nad Ośmioogoniastym można więc sądzić, że Yugito Nii też tu spędzała swój czas.

Falls' secret chamber door.png

Wejście do komory w świątyni

W świątyni znajduje się także miejsce walki Jichurikiego ze swoją Ogoniastą Bestią. Żeby się do niej dostać trzeba wsadzić głowę do ust rzeźby demona (w środku jest przełącznik), która znajduje się na ścianie. B powiedział, że aby paszcza się nie zatrzasnęła jinchuriki nie może mieć śladu nienawiści w sercu. Jeśli pokonanie swojego demona nie uda się i jinchuriki zginie, demon zostaje uwięziony w świątyni do czasu przyjścia nowego "nosiciela".

Więcej w Fandom

Losowa wiki