FANDOM

Yūdachi (ユウダチ, Yūdachi) jest geninem z Amegakure.

Przeszłość

On i Ryūsui dostarczali zwłoki Painowi, który podobno zamieszkiwał najwyższą wieżę w wiosce. Ich najnowszą dostawą był trup, który został potem drugą ścieżką zwierząt.

Wygląd

Yūdachi ma krótkie brązowe włosy i ciemne oczy. Na prawym policzku ma bliznę, nosi ochraniacz na czoło z przekreślonym symbolem Amegakure co symbolizuje jego lojalność wobec Paina.

Część II

Opowieść o Dzielnym Jiraiyi

Kaeru Kaeru no Jutsu

Yūdachi zamienia się w żabę.

On i jego partner, Ryūsui, zostali złapani przez Jiraiyię. Kiedy nie chcieli powiedzieć żadnej informacji o Painie, Jiraiya użył pióra do tortur, ale to nic nie dało i Yūdachi nadal nie odpowiadał na pytania. Gdy to się nie powiodło, Jiraiya przekształcił Yūdachiego w żabę, techniką tą miał zastraszyć Ryūsuiego, by ujawnił informacje o Painie.

Atak Paina

Mind Reading

Yūdachi podczas przesłuchania.

Jiraiya wysłał Yūdachiego do Konohy, gdzie był przesłuchiwany przez Ibikiego. Kiedy Morino nie mógł wydobyć z niego żadnych informacji, Inoichi wkroczył do jego umysłu, a po przejściu wielu barykad, które zostały wprowadzone aby Yūdachi nic nie powiedział, odkrył, że Yūdachi przynosił zwłoki do Konan, nie wiedząc do czego były one wykorzystywane. Prawdopodobnie został zabity podczas Inwazji.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 189