Fandom

Naruto Wiki

Yūkimaru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Yūkimaru

Yuukimaru.png

(幽鬼丸, Yūkimaru)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Mika Kanai Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Partner Guren
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Yūkimaru (幽鬼丸, Yūkimaru) to osierocony chłopiec, który został przedmiotem badań Orochimaru, gdyż miał możliwość częściowego kontrolowania mocy Trzyogoniastego.

Osobowość

Guren i Yukimaru.png

Guren i Yuukimaru

Yūkimaru jest chłopcem spokojnym i łagodnym, prawdopodobnie z powodu jego przeszłości. Nieustannie zadaje pytania, takie jak: "Czy to będzie zabawa?" i "Czy wrócę do domu? "Czy mam dom?"

Jego głównym celem jest znalezienie domu. Decyduje się później, że jego dom jest z Guren.

Wygląd

Yūkimaru z powodu swoich długich, siwych włosów i oczu o kolorze różowym na pierwszy rzut oka może wydać się być płci żeńskiej, lecz jest to jednak chłopiec o nieco dziewczęcej urodzie. Włosy sięgają mu do pasa, pasma po bokach grzywki są krótkie. Chłopak nosi na sobie zieloną bluzkę z długimi rękawami, a na niej jasnoniebieską, długą kamizelkę wiązaną powyżej pasa brązowym sznurkiem. Nosi również granatowe spodnie i bandaże zawinięte na łydkach, a na stopach ma typowe, ciemnoszare sandały.

Umiejętności

Gdy Kabuto poda Yūkimaru specjalne tabletki ten potrafi kontrolować Sanbiego. Czasem potrafi kontrolować Sanbiego bez tabletek, lecz tylko wtedy, gdy mu na tym naprawdę zależy. Na przykład wtedy, gdy chciał uratować Guren przed zmiażdżeniem przez ogon Sanbiego.

Część II

Pojawienie się Trójogoniastego

Ciekawostki

  • Ulubionymi kwiatami Yūkimaru są białe i "czerwone" kamelie. Można to wywnioskować, gdy o nich mówi. Gdy mówi o białych, wygląda na szczęśliwego, ale gdy mówi o "czerwonych" jest smutny. Czerwone przypominają śmierć jego matki (czerwona krew na białych kwiatach kamelii).

Cytaty

  • "Zastanawiam się, gdzie jest mój dom"
  • (do Guren): "Acha.... A ja zawsze będę o tobie myśleć Guren. Teraz i na zawsze...Zawszę będę cię kochać."

Więcej w Fandom

Losowa wiki