Fandom

Naruto Wiki

Yakumo Kurama

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Yakumo Kurama

Yakumo Kurama.png

(鞍马八云, Kurama Yakumo)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 203
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Tomoe Hanba

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Kekkei Genkai Kekkei genkai klanu Kurama.svg Kekkei genkai klanu Kurama
Zajęcie Dziedziczka klanu Kurama
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Kurama.svg Klan Kurama

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy Natury

Yakumo Kurama (鞍馬八雲, Kurama Yakumo) jest ostatnim żyjącym członkiem głównej gałęzi klanu Kurama oraz także dziedziczką kekkei genkai.

Przeszłość

Yakumo ..jpg

Yakumo malująca obraz przedstawiający Konohę.

Urodzona ze słabym ciałem, Yakumo miała ogromną tendencję do zostania mistrzynią genjutsu ze względu na kekkei genkai. Zmartwiony rozwojem umiejętności, ojciec poprosił Trzeciego Hokage, by ten przydzielił jej właściwego opiekuna. Jej nauczycielką została Kurenai Yuhi, która była jedyną użytkowniczką genjutsu w wiosce. Zainspirowana determinacją Rocka Lee, który nie posiadał umiejętności do ninjutsu i genjutsu i więziami z jego mistrzem, Yakumo uwierzyła, że i ona może się stać ninja tylko ze swoim genjutsu.

Ido.jpg

Ido

Kurenai niestety brakowało optymizmu Guya i czuła, że nie będzie w stanie trenować Yakumo w tym zakresie. Ona ostatecznie odmówiła treningu Yakumo, pouczając ją do poszukiwania innej ścieżki życia. Następnie Kurenai zmuszona była do założenia pieczęci na jej ciele, by zablokować jej niesamowite umiejętności. Powodem było to, że przeszukując umysł dziewczynki znalazła w nim potwora o imieniu Ido, który miał w swoim umyśle plan destrukcji Konohy. Jednak demon pokonał pieczęć i przez chwilę wyzwolił swoje moce i podpalił dom Yakumo, zabijając jej rodziców. Yakumo, jednak nic nie pamiętała, a za śmierć swoich rodziców obwiniała Trzeciego Hokage, gdyż podsłuchała fragment rozmowy lidera z Kurenai, z której uważała, że obydwoje planowali zabić ją, gdyż stała się zbyt dużym zagrożeniem. W rzeczywistości chodziło tutaj o uśmiercenie demona.

Umiejętności

Yakumo jest posiadaczem kekkei genkai swojego klanu umożliwiającym urzeczywistnienie iluzji. Tylko raz na kilka pokoleń w całym klanie rodzi się osoba z takimi umiejętnościami.

Część I

Spotkanie z Naruto

W momencie kiedy Naruto spotyka pierwszy raz w życiu dziewczynę, ta jest na wzgórzu naprzeciw budynku Hokage, kiedy to rysuje budowle i błyskawice, która uderzyła w obiekt i spowodowała pożar. Kiedy skończyła rysunek stał się rzeczywistością. Następnie dwóch medyków i członek ANBU złapali Yakumo i podali jej środki odurzające. Naruto, który był świadkiem wydarzenia został ostrzeżony przez ANBU, by nie zbliżał się do dziewczyny. Kilka dni później, grupa członków jej klanu, prowadzona przez jej wuja, Unkaia Kuramy, zaatakowali posiadłość, w której przebywała Yakumo. Kurenai Yuhi schwytała członków klanu w genjutsu stojących po stronie Unkai Kuramy. Następnie pojawiła się drużyna ósma, Guy, Naruto oraz Sakura. Z pomocą Byakugana Hinaty, Naruto pokonał Unkai Kuramę. Następnie razem z Naruto opuściła posiadłość wiedząc, że posiadłość w obecnej chwili nie jest dla niej bezpiecznym miejscem. W rzeczywistości uwięziła ona wszystkie osoby w potężne genjutsu, ale Naruto z pomocą Unkai'a wydostał się z niego, by uratować Yakumo. Kiedy pobiegł do niej trafił do kolejnego genjutsu, w której przebywali Kurenai i Yakumo.

Fizyczna Forma Ido.JPG

Prawdziwa forma Ido

Naruto, który został poinformowany przez jej wuja o prawdziwym zabójcy jej rodziców wyjawił prawdę dziewczynie. Wtedy przypomniała sobie co naprawdę się stało. Yakumo próbowała popełnić samobójstwo, ale została zatrzymana przez Ido. Kurenai podtrzymała dziewczynę na duchu i powiedziała jej, że tylko ona może powstrzymać demona. Yakumo zabiła demona, który osiągnął prawdziwą formę i zrozumiała, że Kurenai od samego początku dbała o dziewczynę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki