FANDOM

Yashiro Uchiha

Yashiro Uchiha.png

(うちはヤシロ, Uchiha Yashiro)

Debiut

Manga Rozdział 221
Anime Naruto Odcinek 129
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2

Głos

Japoński Takashi Nagasako

Dane osobowe

Wiek
  • Część I: 45 (Nie Żyje)
Kekkei Genkai Potrójny Sharingan.svg Sharingan
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Symbol Oddziałów Policji.svg Wojskowe Policyjne Siły Konohy
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Yashiro Uchiha (うちはヤシロ, Uchiha Yashiro) był członkiem klanu Uchiha i Wojskowych Policyjnych Sił Konohy.

Historia

To jeden z członków policyjnego oddziału mającego swoją siedzibę w Konoha. Był jednym z trzech ludzi przesłuchujących Itachiego w sprawie śmierci Shisuiego. Zajęli się tą sprawą, ponieważ podejrzane wydawało się, że Itachi był drugą osoba, która nie pojawiła się na spotkaniu klanowiczów. Zginął tak jak reszta klanu Uchiha z rąk Itachi'ego.

Wygląd

Miał jasno szare włosy i przymrużone oczy, które otwierał kiedy aktywował sharingana. Nosił standardowy strój klanu Uchiha, który składał się z koszuli z wysokim kołnierzem, krótkimi rękawami i herbem Uchiha na plecach. Nosił też ochraniacze na ramiona a na rękach i nogach miał bandaże. Podczas pełnienia służby nosił standardowy strój shinobich z Konohy i na ramieniu miał symbol Policji Konohy.

Umiejętności

Yashiro posiadał duże umiejętności analizy i przywódcze. Nawet kapitan Policji Konohy - Fugaku Uchiha, chwalił jego umiejętności.[1] Jak inni z klanu posiadał kekkei genkai - Sharingan.

Nawigacja

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 168

Więcej z Fandomu

Losowa wiki