Fandom

Naruto Wiki

Yugito Nii

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Yugito Nii[1]

Yugito prof.png

(二位ユギト, Nii Yugito)

Debiut

Manga Rozdział 312
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Mie Sonozaki Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 24 Lipca
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 29 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część II: 170,2 cm
Waga
  • Część II: 50,8 kg
Grupa krwi A
Ogoniasta Bestia Matatabi
Klasyfikacja Jinchūriki
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja CL5322
Typy Natury

Jutsu

Yugito Nii (二位ユギト, Nii Yugito) była kunoichi na poziomie jōnina z Kumogakure, a także jinchūriki Dwuogoniastego. Została schwytana i zapieczętowana przez Akatsuki, co spowodowało jej śmierć, gdy bestia została wyciągnięta. Podczas jej wskrzeszenia Dwuogoniasty pojawia się jednak ponownie zapieczętowany wewnątrz Yugito.[2]

Opis

Yugito Nii to jinchūriki posiadającą zapieczętowanego w sobie Dwuogoniastego demona. Została nim w wieku 2 lat, ukończywszy narzucony jej ciężki trening potrafiła w pełni ucieleśnić się w swego Bijū nie tracąc przy tym kontroli. Zyskała ona pewność siebie dzięki ciężkiej pracy nad sobą, która uczyniła z niej dumną, rozważną i odważną Kunoichi. Dużo później podczas spotkania Kage możemy zauważyć że Kumogakure było wściekłe na zbrodniczą organizację, że dopuściło się morderstwa ich walecznej Kunoichi.

Osobowość

Yugito zdobyła zaufanie do siebie poprzez ciężką pracę, jest to dumna, mądra i odważna Kunoichi. Mówiono, że była bardzo troskliwa i opiekuńcza dla shinobi z jej drużyny.

Umiejętności

Claw Creation Technique.png

Yugito Nii używa Nail Growth Technique

Zgodnie z drugim Artbookiem, Yugito była wysoko wykwalifikowaną i potężną Kunoichi, nawet przy Killerze B.

Jak sama mówiła: jest drugą najpotężniejszą osobą w Kumogakure. Jest także znakomitym strategiem, co ujawniła zastawiając pułapkę na Hidana i Kakuzu.

Taijutsu

Mając podobne umiejętności do kota, Yugito może wydłużyć swoje paznokcie u rąk i u stóp do tego punktu aby wyglądały one jak długie szpony. Umiejętność ta, w połączeniu z jej naturalnymi predyspozycjami do taijutsu, pozawala jej na skuteczną walkę nawet z posiadaczami broni. Jest na tyle uzdolniona, aby móc najpierw zablokować atak przeciwnika obiema rękoma, a następnie zasłonić się nogą przed atakiem kolejnego.

Transformacja Natury

Yugito może używać Uwolnienia Ognia do tworzenia wielu płatów ognia w kształcie myszy mogących poruszać się za przeciwnikiem. Za to, przy użyciu mocy Matatabi, potrafi wystrzelić ogromną kulę ognia, będącą w stanie zniszczyć nawet duży budynek w jednym strzale.

Transformacja Jinchūriki

Nibi wraz z Yugito.jpg

Yugito i Nibi

Jedyną znaną umiejętnością Yugito była całkowita przemiana w Nibiego, pozwalająca jej na zwiększenie swojej siły i zianie ogniem. Jej transformacja w ogoniastą bestie jest podobna do transformacji Naruto. Na początku wokół Yugito pojawia się niebieska aura, a później przybiera postać Nibiego. Mimo, iż podczas walki z Akatsuki Yugito straciła kontrolę nad Nibim, potem udało jej się go częściowo opanować, co świadczy o jej wysoko rozwiniętych zdolnościach.Jeszcze przed jej walką z Hidanem i Kakuzu, Hidan stwierdził, że ze względu na jej dobrą kontrolę nad Nibim ta walka będzie ciężka.

Podczas jej ożywienia, była w stanie częściowo zmienić się w Nibiego. Gdy została unieruchomiona przez klony Killera B przeistoczyła się w jej 'Wersję Drugą' i zaatakowała Naruto. W tej formie może uderzać swoich przeciwników swoimi wydłużonymi paznokciami.

Część ll

Hidan i Kakuzu

Two-Tailed Monster Cat Fire Ball.jpg

Yugito vs. Hidan

Widzimy ją po raz pierwszy w mandze gdy ucieka przed dwoma członkami Akatsuki - Hidanem i Kakuzu. Zatrzymuje się wewnątrz miejsca gdzie ujście mają kanały. Po krótkiej rozmowie z napastnikami, za pomocą eksplodujących notek wysadza ona wszystkie wejścia by napastnicy nie mogli jej uciec.

Yuugito pokonana.jpg

Yugito zostaje pokonana

Następnie zamienia się ona w miniaturową wersję swego Bijū, dane jest nam zobaczyć ognisty pocisk jaki wystrzeliwuje z kociego pyska w przeciwników. Niestety nie jest ukazana reszta walki (trwająca 30 minut). Widzimy już ją później przybitą do ściany przez Hidana odprawiającego swój rytuał. Zostaje ona zabrana do kryjówki Akatsuki i pozbawiona demona czego skutkiem jest jej śmierć.

Światowa Wojna Shinobi

EdoJinchuriki.jpg

Ożywiona Yugito wraz z innymi ożywionymi jinchūriki.

W przygotowaniach do Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Yugito zostaje wskrzeszona przez Kabuto Yakushiego, by walczyć przeciwko Zjednoczonym Siłom Shinobi, przez bycie zmobilizowaną wraz z innymi zmarłymi jinchūriki.

Gdy nadchodzi drugi dzień, zostaje odkryte, że Tobi zamienił ożywionych jinchūriki we własne indywidualne Sześć Ścieżek Paina, z których każdy ma Rinnegan i Sharingan umieszczone w lewym i prawym oku. Każdy z jinchūriki ma również poszczególne ogoniaste bestie ponownie zapieczętowane w nich i odbiornik czakry wbudowany w ich ciało.

Tobi 2.png

Yugito wyrusza z Tobim jako jedna z Sześciu Ścieżek Paina

Yugito jest później widziana podróżując z Tobim, w pogoni za Naruto i Killer B. Natrafiając na swoje cele, ożywieni jinchūriki zostają wysłani na pole bitwy. Z przeciwnikiem oślepionym przez , Yugito atakuje ich bezpośrednio obok Hana, gdzie zderza się z B i z jego mieczami. Wydłużając paznokcie jej prawej stopy, usiłuje kopnąć go, ale B udaje się uniknąć ciosu. Jednakże, gdy jej początkowe ataki zawodzą, ona jak i pozostali wyzwalaja moc swojej ogoniastej bestii przez materializację pierwszego z ogonów.

Jinchūriki clashes.png

Yugito i Han atakują Killer B i Naruto

Natychmiastowo po ataku Rōshiego, Yugito wyzwala własną technikę Mysiej Sierściowej Kulki, powodując, że Naruto i B czmychają. Wydłużając jej paznokcie ponownie, ściga dwójkę i na chwilę ściera się z B, gdzie otrzymuje niewielkie rany. Choć rana zaczyna natychmiast się regenerować, odbiornik czakry umieszczony w jej klatce piersiowej zostaje pokazany. Niesprawna w wyniku dewastacyjnego ataku Ośmioogoniastego, po transformacji B, Yugito zostaje następnie ograniczona przez jego technikę pieczętowana. Jednakowoż, przed zakończeniem techniki udaje jej się uciec przez adaptację formy Wersji 2, po czym następnie przecina Naruto używając jej techniki Kociego Pazura.

Biju full transformation.png

Yugito wraz z pozostałymi jinchūriki

Przegrupowując się z pozostałymi ożywionymi jinchūriki, po interwencji Kakashiego Hatake i Mighta Guya, Yugito naciera w kierunku Naruto. Zbierając grupę ponownie, ona z resztą jinchūriki przygotowują do konfrontacji z dwoma jōninami Konohagakure, gdy poprzedni atak Hana zostaje udaremniony przez Kakashiego. Gdy Son Gokū zostaje ponownie zapieczętowany w Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki, Yugito zostaje zmuszona do wejścia w jej pełną wersję Dwuogoniastego, gdy Tobi przygotowuje się do pójścia na całość. Przygotowując się do ataku na shinobi, Matatabi wraz z pozostałymi czterema bestiami tworzą Kule Ogoniastej Bestii. Jednakże te ataki zostają odbite przez Naruto i zostają odrzuceni przez w pełni zmienionego Uzumakiego. W wynikłym chaosie, Yugito usiłuje zaatakować Dziewięcioogoniastego z tyłu, ale zamiast tego zostaje odrzucona po kolizji z Saikenem. Z tym, wrogie bestie przygotowują wspólną Kulę Ogoniastej Bestii, wypuszczając ją w kierunku przeciwników tylko, by zostać przekierowaną przez tą od przeciwnika.

Seishin Sekai.png

Yugito, wraz z pozostałymi jinchūriki i ogoniastymi bestiami spotykają Naruto

Usiłując usunąć odbiorniki chakry w wynikłym wybuchu, Naruto wchodzi do wspólnej świadomości ogoniastych bestii, gdzie spotyka Yugito wraz z pozostałymi jinchūriki i z ich poszczególnymi bestiami, Podczas spotkania, mówi o tym jak Son przewidział to spotkanie, przed przedstawieniem siebie Naruto wraz z jej bestią, Matatabim.

Ciekawostki

  • Yugito chciała walczyć z wrogami Kumogakure.
  • Yugito zakończyła w sumie 1025 misji: 190 D-rank, 185 C-rank, 356 B-rank, 260 A-rank, 34 S-rank.
  • Jej hobby to granie na shamisenie (instrument japoński).
  • Lubi jeść ryby i pić mleko, nie znosi pikantnego jedzenia.
  • "Nii" oznacza drugie miejsce po japońsku.
  • Jej ulubionym zwrotem jest " Koty mają dziewięć żyć" (猫に九生あり, Neko ni kyūshō ari).

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 127
  2. Naruto rozdział 565, strona 1

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki