Fandom

Naruto Wiki

Yukigakure

3991stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Yukigakure

Nazwa

Japońska 雪隠れの里
Rōmaji Yukigakure no Sato
Dosłowna Polska Wioska Ukryta w Śniegu

Debiut

Film Naruto film: Starcie ninja w Kraju Śniegu
Występuje w Tylko Film

Informacje

Kraj Kraj Śniegu
Symbol Symbol Yukigakure.svg

Yukigakure (雪隠れの里, Yukigakure no Sato; dosł. „Wioska Ukryta w Śniegu”) to wioska znajdująca się w kraju śniegu, na wyspie, która jest całkowicie pokryta lodem. Dawniej osobą rządzącą w tym kraju był Daimyō, lecz obecnie włada nią Wielka Rada składająca się z najsilniejszych shinobich oraz jednego z przedstawicieli każdego klanu w wiosce (w sumie 9 osób). Yukigakure jest najbardziej rozwiniętą wioską w całym świecie Naruto, można tam zobaczyć tory, elektrownie, sterowce, a także wyrzutnie kunaiów, mogące wyrzucić nawet kilkaset kunai naraz. Domy w wiosce są luźno porozrzucane, gdyż Yukogakure jest stosunkowo duża. Wszędzie prowadzą wiejskie dróżki, tylko do ważniejszych miejsc są podprowadzone tory. Osada otoczona jest wielkim, metalowym murem, wyrzutniami kunai. W samym środku wioski znajduje się ogromny budynek zrobiony z metalu. Na jego dachu widać kilka pięknych sterowców. Znajduję się tam także Akademia ninja, sala konferencyjna Rady, oraz wiele ośrodków badawczych i warsztatów. Znane postacie z wioski to: Jun Kurosawa (jedna z podkomendnych Dotō), Tsutomu Isobe (brat dawnego Daimyō), Holly Kaneko (podkomendny Dotō), Hirotaka Suzuoki (podkomendny Dotō), Dotō i Yukie Fujikaze. Wioska ta przedstawiona jest w pierwszym filmie Naruto.

Ważne miejsca

Port

Jedyne miejsce, w którym dochodzi do kontaktów, między Krajem Śniegu, a resztą świata. Tutaj ma miejsce wymiana towarów między państwami.

Tęczowe Lustra

Dzieło, skonstruowane przez Sōsetsu. Składa się z sześciu lustrzanych paneli i znajdującego się w środku terminala. Aby uaktywnić urządzenie, należy umieść sześciokątny kryształ wewnątrz terminala.

Twierdza Dotō

Masywna twierdza, służąca za rezydencję Dotō i jednocześnie jedna z głównych baz wypadowych shinobi śniegu. Znajduje się w nim więzienie stworzone z lodu. Została zbudowana po zniszczeniu Zamku Kazahana.

Zamek Kazahana

800px-Kazahana Castle.jpg

Zamek Kazahana

Zamek, będący rezydencją rodziny Kazahana. Został częściowo spalony przez ninja śniegu, w czasie ataku Dotō.

Więcej w Fandom

Losowa wiki