Fandom

Naruto Wiki

Zadania

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Zleceniodawca

Misje zleca przeważnie Kage, ale w nagłych przypadkach może zlecić każdy jōnin itd.

Zadania

Ranga D - misje wykonywane są przez geninów. Zazwyczaj są to proste zadania typu: przynieś, podaj, pozamiataj w wolnych chwilach idź polataj.

Ranga C - wykonywane są przez geninów i chūninów. Są to zadania np. eskortuj mało znaczącą osobę itp.

Ranga B - zadania te są wykonywane przez jōniów i doświadczonych chūninów. W tych misjach może dojść do walki na śmierć i życie. W każdej chwili może dojść do tego, że misja może się zamienić w zadanie rangi "A".

Ranga A = zadania te są dość trudne, bo często dochodzi do walk shinobi kontra shinobi wykonują te misje tylko jōnini. Typowym zadaniem Rangi A jest eskortowanie ważnych osobistości .

Ranga S - misje te wykonują Kage i doświadczeni jōninowie, są to bardzo trudne zadania. Dochodzi w nich do walk między wioskami lub organizacjami.

Nagroda

Nagroda za misję to zazwyczaj pieniądze. Im wyższa ranga misji tym więcej pieniędzy dostaje shinobi. Można także zdobyć łupy po walkach z ninja.

Więcej w Fandom

Losowa wiki