Fandom

Naruto Wiki

Zaku Abumi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zaku Abumi[1]

Zaku Abumi.PNG

(ザク・アブミ, Zaku Abumi)

Debiut

Manga Rozdział 35
Anime Naruto Odcinek 21
Gra Naruto: Path of the Ninja
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!

Głos

Japoński
Polski Robert Tondera Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Panny.svg 14 Września
Wiek
  • Część I: 14 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 157,3 cm
Waga
  • Część I: 49 kg
Grupa krwi AB
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Drużyna Dosu
Jutsu

Zaku Abumi (ザク・アブミ, Zaku Abumi) był shinobi z Otogakure należącym do Drużyny Dosu podczas Egzaminu na Chūnina. Działał pod rozkazami Orochimaru.

Przeszłość

Zakuchild.png

Zaku jako dziecko

Zaku miał ciężkie dzieciństwo — był typowym dzieckiem ulicy, kradł co popadło, by przeżyć, a retrospekcje z jego dzieciństwa przedstawiają go zawsze pobitego. Podczas jednej z ucieczek spotkał Orochimaru. Wężowy Sannin przygarnął Abumiego, gdyż dostrzegł w nim ogromny potencjał. Dzięki eksperymentom wszczepił w ręce Zaku kanaliki umożliwiające mu kontrolowanie Fuuton.

Opis

Zaaku.png

Zaku Abumi

Poznajemy go gdy wraz ze swoimi kompanami przystępuje do Egzaminu na Chūnina. Przed etapem pisemnym, za namową Dosu Kinuty, atakują geninów z Konohy. Atak się powodzi, jednak zostają skarceni przez Ibikiego Morino. Udaje mu się zdać egzamin pisemny i przystępuje do etapu w „Lesie Śmierci”. Na rozkaz Orochimaru wraz z kompanami ma wyśledzić i unicestwić Sasuke Uchihę. Odnajdują nieprzytomnego Uchihę, ale atak uniemożliwia przybycie Rocka Lee. Zostaje on pokonany i Zaku atakuje osamotnioną Sakurę Haruno. Ratuje ją Drużyna Dziesiąta. Zaku walczy z Chōjim Akimichim, którego uprzednio nazwał „grubasem”. Jest blisko utraty rąk, ale ratuje go Dosu. Wtedy też budzi się Sasuke. Mimo wyraźnego zakazu kapitana, Zaku atakuje Uchihę. Zostaje przez niego błyskawicznie pokonany i prawie traci obie ręce, lecz ratuje go Sakura, która powstrzymuje opętanego żądzą zadania Zaku bólu Sasuke. Dosu, uznając porażkę, zabiera swoją drużynę i zostawia zwój. Nie wiadomo jak udaje im się przejść do trzeciego etapu. Przystępuje do walk selekcyjnych z bandażem na ręce, a jego przeciwnikiem jest Shino Aburame. Widząc słabą dyspozycję przeciwnika, Aburame każe mu się wycofać. Zaku nie chce nawet o tym myśleć i korzystając ze zdrowej ręki odgania robaki Shino. Atakują one jego chorą rękę i zapychają kanaliki. Później zapychają drugi, a Zaku decyduje się na ryzykowny krok, mianowicie chce je wypchnąć. Próba się nie udaje, a ręce Abumiego ulegają poparzeniu. Walka kończy się porażką Zaku.

Zostaje zabity przez Orochimaru i wraz z ciałem Kin Tsuchi zostaje wykorzystany do techniki Przywołanie: Wskrzeszenie Nieczystego Świata.

Statystyki

Databook Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligencja Siła Szybkość Wytrzymałość Pieczęcie Razem
Pierwszy

3,5 2 2 1 1 2,5 1 1 14

Ciekawostki

  • Kanji na jego koszuli to „shi” (; dosł. „śmierć”).
  • Abumi znaczy "strzemię", można to także rozumieć jako jedną z kości ucha — strzemiączko.
  • Jego imię znaczy coś mniej więcej "ciąć", co odnosi się do jego ataków; jest to także odgłos chodzenia po śniegu.

Żródła

  1. Pierwszy Databook, strona 71

Więcej w Fandom

Losowa wiki