Fandom

Naruto Wiki

Zekka Konzetsu no In

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Zekka Konzetsu no In[1]

Przeklęta Pieczęć Saia.png

Nazwa

Japońska 舌禍根絶の印
Rōmaji Zekka Konzetsu no In
Dosłowna Polska Pieczęć Likwidacji Przeklętego Języka

Debiut

Manga Rozdział 452
Występuje w Anime i Manga

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu, Juinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

Ta Przeklęta Pieczęć jest nałożona na wszystkich członków podgrupy ANBU, Korzeń przez Danzō Shimurę, aby upewnić się, że informację o Danzō lub organizacji nie wpadną w niepowołane ręce. Po śmierci Danzō, pieczęcie znikły z wszystkich członków Korzenia.

Gdy nosiciele Przeklętej Pieczęci mówią coś obciążającego Danzō lub Korzeń, całe ciało zostaje sparaliżowane, odbierając im zdolność mówienia lub poruszania się. Stosowane jest na języku i ma kształt trzech linii ciągłych i dwóch linii przerywanych z tylnej części języka do czubka.

Pieczęć może również być stosowana podczas walki, przez potajemnie wprowadzenie do ciała przeciwnika. Gdy użytkownik chce, znaki pieczęci rozmieszczają się wokół ciała przeciwnika, paraliżując go. Można jednak uwolnić się od pieczęci z wypuszczeniem ogromnej ilości chakry.

Ciekawostki

  • Ta pieczęć jest prawdopodobnie heksagramem. Może to być heksagram ䷞ (咸, japoński: "kan", chiński: "xián"), które mogą być interpretowane jako "wpływ" lub może to być heksagram ䷠ (遁, japoński: "ton", chiński: "dun"), które mogą być interpretowane jako "ukrycia".

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 321

Więcej w Fandom

Losowa wiki