Fandom

Naruto Wiki

Zeroogoniasty

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zeroogoniasty

Reibi.jpg

(零尾, Reibi)

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Więzi
Występuje w Tylko Film

Dane Osobowe

Gatunek Pijawka
Jutsu

Zeroogoniasty (零尾, Reibi) jest zamaskowaną pijawką - złym duchem zamkniętym w Amaru. Pojawia się tylko w Naruto Shippūden 2: Więzi. Zeroogoniasty jest złym duchem stworzonym przez ciemne myśli i uczucia uciskanych ludzi. Ta pasożytnicza istota będzie szukać i żywić się wszelkimi negatywnymi emocjami z głębi samego serca i ducha, pozwalając stworzyć mroczną chakrę. Kiedy ktoś w pobliżu Reibiego jest niestabilny emocjonalnie, to żyje z jego ciała i próbuje go przejąć. Proces implantacji Zeroogoniastego w organizmie ludzkim nie wymaga ofiary z ludzi, ani wydobycie nie zabija gospodarza.

Resztki Kraju Niebios używały go dyskretnie, by stworzyć wystarczająco ciemnej czakry do zasilania broni ostatecznej "Podniebnej Fortecy". Ta mroczna czakra również jest osobiście używana przez Shinnō, agenta Kraju Niebios i człowieka, który zorganizował odrodzenie sił ninja niebios.

Umiejętności

Jego umiejętnością są "ogniste wąsy" wychodzące z ciała i również formując się w ręce. Wygląda na to, że posiada sporą regenerację i siłę, gdyż był w stanie bez problemu walczyć z Naruto Uzumakim, który osiągnął czteroogoniastą formę. Wygląda też na to, że pod maską znajdują się kły, gdyż gdy walczył z Sakurą próbował ją ugryźć. Potrafi także czytać z serc innych osób, widząc próbę Naruto ratowania Sasuke, i jego ból kiedy próbował zawrócić przyjaciela z powrotem.

Ciekawostki

  • Pomimo, że bestia odnosiła się do siebie jako Zeroogoniasty, Shinnō powołuje go jako ogoniastego demona, jest to jednak kłamstwem ze względu na fakt, że nie narodził się z Jūbiego, z którego czakry stworzono tylko dziewięć demonów. Na uwagę zasługuje też komentarz, że w trakcie filmu, Reibi uczepił się Naruto i Kyūbi zareagował agresywnie na jego obecność i próbował go wyrzucić.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zeroogoniasty

  • Zeroogoniasty a juubi?

    7 wiadomości
    • Według mnie niewielkie miało by to znaczenie, juubi pewnie nawet by się nie zmienił, przecież  przy pomocy Gedo Mazo Nagato zabrał czak...
    • Zeroogoniasty nie mógłby zostać zapieczętowany w gedomazo, ponieważ nie jest biju. Conajwyżej została by z niego wyciągnięta chakra i...

Więcej w Fandom

Losowa wiki